Sen 2018 har vi agerat inom nästa stora steg i den ständigt pågående digitaliseringen och automatiseringen, den driven av AI. Vi vill vara en av dem som ser till att detta sker i mänsklighetens tjänst. Det gör vi genom att fokusera särskilt på kundupplevelsen och se till att teknologin används ansvarsfullt och etiskt.
Vill du prata AI? Hör av dig till oss.
Beprövade modeller i snabba och pragmatiska projekt för att skapa insikt, sätta plan, bygga kunskap och leverera värde.
TTM:s AI Transformation Toolkit™ innehåller alla komponenter för att säkra strategisk relevans, organisatoriska förutsättningar, kompetens, kontroll över risker och möjligheter, relevanta use-cases och en samlande roadmap.
TTM:s AI Brand Innovation Process™ säkrar önskad varumärkesupplevelse med en anpassad uppsättning guidelines, regler och assets specifika för AI-baserade kundgränssnitt.
Hantering av risker och uppsättande av verktyg för att säkra AI-lösningar som följer policies, där också risker rörande säkerhet, datahantering och integritet.
Ett projekt på en vecka för att dels inspirera och dels beskriva nuläge och förutsättningar för påbörja en roadmap mot en mer AI-driven verksamhet.
Ett sätt att snabbt komma igång med initiativ med ett team från oss som på plats inte bara kan leverera resultat, utan också bygga upp den interna kompetensen.
Lösningar för radikalt förbättrad produktivitet och kundupplevelse.
TTM AI Phone Bot ™ – automatisering av inkommande telefoni via AI-driven voicebot.
TTM Agent Support ™ – GPT-baserade lösningar för att reducera hanteringstider för kundservicemedarbetare.
AI-assistent för kunder – nästa generations avancerade chat- och voicebot baserad på såväl Conversational som Generativ AI.
Text och röstbaserade AI-assistenter för produktsök, produktkonfigurering, mersälj, onboarding.
Automatisering av CRM-utskick, digitalannonser och bildgenerering, samt som kreativt stöd.
Konversationsbaserad generativ AI kopplad till din data för en mer intuitiv analys av stora datamängder. Som ChatGPT fast mot bara egen data.
Anställda kan på kortare tid, till avsevärt lägre kostnad få personaliserade svar på sina frågor genom en intern AI-assistent kopplad mot bakomliggande system.
Drift, support, analys, insikt och monitorering av AI-lösningar.
Som grund för flertalet av våra leveranser ligger egenutvecklade AI-produkter byggda ovanpå etablerade plattformar, som effektiviserar design, utveckling, test och förvaltning.
LLM-baserad plattform för design, test och monitorering av AI-lösningar. Finns via lättillgängligt API eller som custom, där grundmoduler anpassas efter kundens specifika behov och krav på integration. Produkten möjliggör en kraftig effektivisering av utvecklingstiden för projekt och en bas för effektiv löpande förvaltning.
TTM AI Phone Bot ™ – automatisering av inkommande telefoni via AI-driven voicebot.
TTM Agent Support ™ – GPT-baserade lösningar för att reducera hanteringstider för kundservicemedarbetare.
Drift, support, analys, insikt och monitorering av AI-lösningar.
c/o Cmnty
Stureplan 6
111 45 Stockholm
Sweden
c/o The Ground
Bredgatan 4
211 30 Malmö
Sweden
Mattias Falkendal
mattias@talkingtome.se
+46 – 706 – 53 06 98
Erik Lidsheim
erik@talkingtome.se
+46 – 703 – 58 98 60
© Copyright Talking Design AB 2018–2023