Oscar Flores, utbildningsansvarig
Förutom våra konsulttjänster erbjuder vi även öppna utbildningar och företagsanpassade utbildningar.
Kontakta oss för mer information.
Längd på utbildning: 3 timmar
Alla delar av en organisation kan dra stora nyttor av AI. Men var ska man börja och hur ska man tänka?
I denna grundutbildning i AI går vi igenom:
Utbildningen riktar sig mot alla typer av företag, organisationer och avdelningar och syftar till höja lägstanivån på AI-kompetensen och till att inspirera till att börja agera utifrån direkt, utifrån den teknologi som finns tillgänglig idag.
Längd på utbildning: 3,5 timmar
Marknadsföring, innehållsarbete och varumärkesarbete är de områden som bedöms påverkas mest av AI-revolutionen. I denna utbildning går vi igenom vilka områden som kommer påverkas och hur man kan komma igång och sätta en plan för att t ex åstadkomma automatiserad personalisering.
Vi går igenom:
Riktar sig mot avdelningar som arbetar med marknadsföring, varumärkesarbete och innehåll i alla typer av företag och organisationer.
Längd på utbildning: 3 timmar
Alla funktioner i ett företag som stöttar kunder eller medarbetare kan med AI skapa bättre kundupplevelser, t ex i form av en AI-assistent som kan svara på frågor, guidea användaren genom ett köpflöde eller stötta i det dagliga arbetet. I denna utbildning går vi igenom vilka värden som kan skapas, hur och med vilka verktyg och lösningar det kan göras.
Vi går igenom:
Längd på utbildning: 3,5 timmar
AI är i sin natur transformativt. Det kommer påverka alla delar i ett företag från kundupplevelsen, möjligheten till radikala produktivitetsökningar, det interna arbetet, processer, kompetensbehov och ledning.
I den här utbildningen för ledning och styrelse går vi igenom möjligheter, hot och hur en strategi och roadmap för en AI-transformation kan se ut.
Vi går igenom:
Längd på utbildning: 3,5 timmar
AI är enormt kraftfullt och kommer påverka alla företag och organisationer i grunden.
Men hur försäkrar vi oss om att vi följer lagar, regler, gdpr, etiska aspekter. Och hur gör vi det utan att bromsa vår initiativkraft?
Vi går igenom:
Längd på utbildning: 3,5 timmar
AI kommer påverka mötet mellan kund och varumärke i grunden. Med generativ teknologi så kommer många kundmöten skötas helt av en AI, som själv tolkar kundernas behov och själv formulerar lösning och svar.
Oreglerat innebär det att vi förlorar makten över den viktigaste delen av varumärkesupplevelsen, dvs kundmötet. Hur kan vi ta tillbaka den makten?
Vi går igenom:
© Copyright Talking Design AB 2018–2023